11.01.2009

Min første award :)

Denne fikk jeg fra Ingunn. Takk, Ingunn. Nå ble jeg glad.



Denne bloggen invisterer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold! Disse bloggene er usedvanlig sjarmerende og søte,og formålet er å finne og være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser eller selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelsene er kuttet vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig og gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!

Vil gi den videre til Silje http://siljeantonsen.blogspot.com/
Tusen takk for alle de fine kakene du deler med oss.

2 kommentarer:

Meretekj sa...

Det ligger enda en ting til deg i bloggen min.

Silje sa...

Tusen takk,så koselig!:)
Åja, den va etanes? d va bra, d va ei ny oppskrift æ testa, testfasen min,hehe. Du lage så fine kort, æ må få bestille et hos dæ, men d kan vi ta seinare:)